Case

Pavo Couture Amsterdam

Case studie: Business to consumer – lingerie webshop

Wie

Een Amsterdam’s lingerie merk met bralettes and bodies die niet alleen onder kleding gedragen worden, maar die ook perfect gecombineerd kunnen worden met een dagelijkse outfit.

Waarom

Pavo Couture was toe aan een online marketingstrategie waarbij de return on investment positief op korte termijn positief zou zijn. Daarnaast was de website toe aan de juiste verbeteringen om het conversiepercentage te doen stijgen.

Wat

Facebook AdsInstagram AdsWebsite verbeteringen (CRO)

Resultaten

  • Opgeschaald van een weekomzet van € 154 euro naar € 3.024,43 euro binnen twee maanden.
  • 215% conversiepercentage stijging.
  • Omzetgroei van 1964% door Facebook-advertenties en website optimalisaties.
  • Kosten per nieuwe klant gemiddeld €8,54 euro.
  • Inzicht in welke producten het meest verkocht zijn. Dit geeft waardevolle informatie om beter in te kunnen kopen.

” Ik merkte dat ik niet verder kwam met mijn bedrijf terwijl ik heel graag wilde groeien. Zelf kwam ik er niet uit en zo kwam ik in contact met Thijmen.

Thijmen denkt met je bedrijf mee, neemt de tijd voor je en heeft mij meer motivatie gegeven om met mijn bedrijf door te gaan door de groei die ik heb gerealiseerd tijdens onze samenwerking. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren en zou Spirit Marketing zeker aanbevelen bij andere ondernemers! “

PAVO COUTURE | E van Twilltert

Wil jij soortgelijke resultaten behalen?

Op dit moment van kan ik één á twee nieuwe klanten verwelkomen om je webshop te laten groeien. Interesse? Neem spoedig contact op om te kijken of dit de juiste match is!